poniedziałek, 24 lutego 2014

Gorący czas na newslettery!

Firma GetResponse oszacowała, że najwięcej wiadomości jest wysyłanych między 6 rano a południem. Czy jednak jest to najlepsza pora na wysyłkę newsletterów do odbiorców?

wtorek, 18 lutego 2014

Wsparcie e-mail marketingu w social media

W ostatnim czasie dużo mówi się o integracji e-mail marketingu z mediami społecznościowymi. Marketerzy zauważyli w niej prosty sposób na zwiększenie zasięgu wysyłanych newsletterów. Oto kilka sprawdzonych sposobów integracji wiadomości e-mail z serwisami społecznościowymi.

poniedziałek, 10 lutego 2014

Stopka prawdę ci powie

Stopka to element e-maila, który należy dobrze przemyśleć. Ma ona wielki potencjał, więc dlaczego go nie wykorzystać? Poniżej zamieszczamy klika rad, które będą pomocne przy tworzeniu stopki idealnej.

wtorek, 4 lutego 2014

Top trendy e-mail marketingu

Czym zaskoczył marketerów miniony rok, a czym jeszcze zaskoczy ich rok 2014? Oto zestawienie najważniejszych trendów e-mail marketingowych, które warto zapamiętać z roku ubiegłego, a na które z pewnością należy się nastawić w tym roku.