poniedziałek, 24 marca 2014

Poznaj adres swojego odbiorcy

Newslettery cieszą się coraz większą popularnością. Taka forma biuletynu daje możliwość dotarcia do szerokiego grona odbiorców. Nasuwa się więc jedno pytanie. W jaki sposób stworzyć bazę z adresami mailowymi osób, które będą otrzymywały nasz newsletter?

wtorek, 18 marca 2014

Dlaczego newsletter powinien być responsywny?

Newslettery stały się bardzo popularną formą informowania. Czytamy je na komputerach, ale coraz częściej służą nam do tego inne urządzenia, jak np. smartfony czy tablety. I tutaj pojawia się nierzadko występujący problem, polegający na niedostosowaniu grafiki do ekranu wyświetlacza.

wtorek, 11 marca 2014

Jak nie życzyć Wesołych Świąt?

Dwa razy w roku, w okresach przedświątecznych, skrzynki mailowe zasypywane są świątecznymi życzeniami. Odbiorcy, ze względu na ich formę, nie zawsze są zadowoleni z takiej korespondencji. Czego więc unikać w świątecznym mailingu?

poniedziałek, 3 marca 2014

Co zabija skuteczność mailingu?

E-mail marketing jest już nieodzownym elementem marketingu niemal każdego przedsiębiorstwa. Należy pamiętać, że jeśli ma przynieść oczekiwane rezultaty, nie może opierać się po prostu na wysyłaniu e-maili. Działania muszą zostać dobrze przemyślane i zorganizowane, by uniknąć kilku pozornie drobnych błędów, które znacznie obniżają skuteczność mailingu.