poniedziałek, 30 listopada 2015

Jak sprawić, by chętniej czytano nasze newslettery? (4)

Po przygotowaniu nagłówka naszej wiadomości, przyszła pora na najważniejszą część tworzenia naszego e-mailingu, czyli treść. Oto krótkie wskazówki, które pomogą uniknąć błędów oraz uatrakcyjnić newsletter.

poniedziałek, 23 listopada 2015

poniedziałek, 9 listopada 2015

Mailing świąteczny (infografika)

Newsletter świąteczny stanowi dobry dodatek, który - jeżeli jest dobrze przygotowany – może wprowadzić odbiorcę w pozytywny nastrój podczas otwierania naszej korespondencji.

poniedziałek, 2 listopada 2015

Newslettery. Jak skutecznie je tworzyć? (2)

Jak stworzyć newsletter firmowy, który chętnie będą czytać odbiorcy? Jak powinien wyglądać proces rejestracji, aby użytkownik chciał go wypełnić do końca? W tym artykule skupimy się na momencie, w którym odbiorca otrzymuje nasz newsletter, a my chcemy, aby pozostał przy nim na dłużej.