poniedziałek, 25 lipca 2016

Jasno określony cel

Projektując newsletter, nie można zapomnieć, jaką rolę ma spełnić. Marka odzieżowa GAP doskonale zdaje sobie z tego sprawę.

Newsletter firmowy marki GAP ma neutralne i stonowane kolory, zgodne z identyfikacją marki. Dominuje tu kolor granatowy. Kolejną cechą działającą na korzyść tego biuletynu jest umiar w doborze fontu i jej umiejętne zróżnicowanie.

Całą uwagę skupia na sobie pierwsza grafika. W pierwszej kolejności dostrzegamy dziewczynkę, ale podążając za jej wzrokiem zatrzymujemy wzrok na najważniejszej informacji – wyprzedaży. Jest to dobre wprowadzenie do dalszej części newslettera.

Zainteresowany lekturą czytelnik znajdzie poniżej galerię z produktami sklepu. Grafiki są optymalnie dopasowane wielkością i znajdują się na białym tle, co daje efekt przejrzystości. Między zdjęciami widnieje hasło call to action, którego nie może zabraknąć w każdym newsletterze. Poniżej w boksach znajdują się odnośniki do poszczególnych informacji produktowych.  Czytelny podział uzyskano dzięki umieszczeniu treści na przemian, na białym i kolorowym tle.

W dalszej części mamy odnośniki dla klientów, ikony social media są oddzielone cienką linią. Stopka zawiera wszelkie niezbędne informacje, których może poszukiwać klient.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz