poniedziałek, 7 listopada 2016

Kolejność informacji ma znaczenie

Szablon newslettera Ganelle wyróżnia się przemyślanym porządkiem informacji, który ma za zadanie przyciągnąć i zatrzymać uwagę czytelnika. Układ treści oraz kolory sprawiają, że newsletter firmowy jest przejrzysty, a interesujące czytelnika informacje są wyeksponowane.


Szablon został zaprojektowany na białym tle, kolorami uzupełniającymi są pomarańczowy i niebieski. Analizując szablon od początku, widzimy niezbyt duże pomarańczowe logo wraz z nazwą. Poniżej znajduje się fotografia przedstawiająca ludzi ćwiczących na urządzeniach – uśmiechniętych i zmotywowanych. Kto by nie chciał odwiedzić takiego miejsca?

Dalej klient jest informowany o trzech dostępnych możliwościach treningi personalnego. Każda z opcji jest przedstawiona za pomocą prostej infografiki. Poniżej w granatowym boksie znajduje się cennik. W dalszej części widzimy galerię, czyli więcej zdjęć ćwiczących ludzi. Wydaje mi się, że potencjalny klient chciałby lepiej poznać ogólne wyposażenie i wnętrze siłowni, by ocenić jej klimat. Pod galerią kolejna użyteczna informacja dla tych, którzy lubią zajęcia w grupie. Umieszczenie grafiku zajęć fitness dodatkowo pokazuje klientowi, co może zyskać, kupując karnet. Na koniec informacja o promocji dla stałych klientów.

Na samym dole widnieje stopka. Jest czysta i czytelna, zawiera adres, telefon i godziny otwarcia lokalu. Pod danymi kontaktowymi nie mogło zabraknąć możliwości anulowania subskrypcji newslettera custom publishing. Trochę dziwi brak odniesień do mediów społecznościowych.

Magdalena Krystosik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz