poniedziałek, 25 stycznia 2016

Nowe tendencje e-mail marketingu w 2016 r. (2)

Nowy rok dopiero się rozpoczął, lecz o prognozach, co wkrótce zmieni się w e-mail marketingu, możemy dowiedzieć się już teraz.

poniedziałek, 18 stycznia 2016

Nowe kierunki e-mail marketingu w 2016 r.

Nowy rok, nowe trendy. Poniżej przedstawiamy tendencje, które będą obowiązywać w nadchodzącym roku w tworzeniu wiadomości e-mailowych i newsletterów.

poniedziałek, 11 stycznia 2016

Pozycja e-maili jest silna

W XII edycji badania dotyczącego używania poczty elektronicznej, którą przygotowała firma SARE, udział wzięło ponad dwa tysiące osób. Jakie są wyniki?

poniedziałek, 4 stycznia 2016

W dobrym miejscu i dobrym czasie, czyli optymalizacja czasu wysyłki e-mail

Kiedy jest najlepsza pora, aby wysłać nasz newsletter? Rano? Wieczorem? A może w porze lunchu? Jak wynika z badań GetResponse, optymalizacja czasu wysyłki może znacznie zwiększyć wskaźnik otwarć naszych e-maili.