poniedziałek, 27 lutego 2017

Fala niechcianych e-maili (5)

W poprzednim wpisie pisaliśmy o blokowaniu grafik i filtrach antyspamowych, które utrudniają dotarcie wiadomości do adresata. W tym wpisie o spamie.

Blokowanie grafik i ustawianie filtrów antyspamowych powoduje, że niestety zatrzymują się na nich również i dobre newslettery – te, które użytkownicy zamówili. Jednak patrząc na statystyki e-maili, które odbiorcy otrzymują codziennie i które uznają za spam, trudno się temu dziwić, że starają się tę falę zatrzymać. Zjawisko zaczęło narastać od 2013 roku i niestety ten trend zwyżkowy utrzymuje się.

Z XIII badania poczty elektronicznej 2016 wynika, że spora część odbiorców otrzymuje nawet 20 i więcej maili spamowych dziennie.

Pozostaje dbać o dobrą treść, a najpierw o pola adresata i tytułu wiadomości, które mogą nam pomóc wyeksponować nasz newsletter firmowy i doprowadzić nie tylko do jego otworzenia przez czytelnika, ale również kliknięcia w poszczególne materiały, które przygotowała redakcja.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz