poniedziałek, 27 marca 2017

Atrakcyjny i czytelny

Szablon newslettera KLM adresowanego do klientów linii lotniczych już na pierwszy rzut oka jest atrakcyjny graficznie i czytelny.


Dominującą barwą jest błękit – charakterystyczny kolor holenderskiego przewoźnika. Pojawia się on w elementach graficznych i typografii.

Autor projektu wybrał koło i jego wycinki jako kształt do prezentacji zdjęć i ikon. Na dolnej krawędzi jedynego prostokątnego zdjęcia, stanowiącego winietę, umieszczono w okręgu strzałkę, która kieruje czytelnika w dół do kolejnych treści. Mamy tu cztery koła będące odnośnikami do informacji o polecanych kierunkach lotów.

Centralnym punktem jest duże koło podzielone na cztery części, w których umieszczono zdjęcia i ikony. Poruszając się ku dołowi, trafiamy jeszcze na wypowiedzi dwóch osób polecających odwiedzenie proponowanych miast. A poniżej kolejne cztery koła kierujące czytelnika do ciekawostek i porad.

Całość strony zamyka półprzeźroczysty niebieski pasek, pod którym widzimy zarysy charakterystycznych budowli. Na pasku umieszczono odnośniki do portali społecznościowych oraz krótki tekst.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz