poniedziałek, 4 grudnia 2017

Newsletter There

Prostota, harmonijny, symetryczny, blokowy układ, oszczędność w używaniu zbędnych elementów graficznych, piękne zdjęcia, dbałość o czytelność biuletynu i dość zaskakujące różowo-czarne zestawienie kolorystyczne to główne cechy newslettera znanej światowej agencji reklamowej.

Do składu tekstu użyto prostej jednoelementowej czcionki w dwóch odmianach. Poszczególne moduły oddzielone są od siebie grubymi liniami w dwóch kolorach: czarnym i różowym.W górnym module umieszczono duży napis, będący tytułem newslettera i informację wskazującą, jaka jest jego tematyka. Poniżej znalazł się list do klientów, w którym agencja informuje  o swoich dotychczasowych osiągnięciach i zachęca do zapoznania się z ofertą firmy.

Środkowy blok tworzy sześć modułów opisujących wybrane projekty. Każdy moduł składa się z tytułu, kolorowego zdjęcia, krótkiego opisu i linku przekierowującego do witryny internetowej. Dość ciekawym rozwiązaniem jest użycie grubej, kolorowej linii jako elementu spajającego tytuł ze zdjęciem. Jest to jednocześnie podkreślenie tytułu i stały, powtarzający się w każdym module, element graficzny umieszczony w górnej części fotografii. Każdy moduł na dole zamyka cienka kropkowana linia umieszczona tuż pod opisanym powyżej linkiem.

W dolej części biuletynu elektronicznego znalazła się czytelna stopka adresowa z wyeksponowanym adresem strony internetowej. Jest to bardzo prosty i przejrzysty szablon, który dzięki wprowadzeniu prostych elementów graficznych zyskał oryginalny i estetyczny wygląd.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz