poniedziałek, 23 kwietnia 2018

Niezwykły newsletter Beach Park

Bardzo ciekawy pomysł na promocję znajdujemy w newsletterze reklamującym największy Park Wodny w Ameryce Łacińskiej.

Całość bardzo długiego projektu stanowi zdjęcie wysokiej zjeżdżalni wodnej. Na górze umieszczono napis, na jakiej wysokości znajduję się odbiorca newslettera firmowego. Poniżej napisu znajduje się biała strzałka sugerująca kierunek ruchu.

Postępując zgodnie z sugestią, rozpoczynamy naprawdę długi zjazd w dół. Jeżeli odbiorca wykaże się wystarczającą cierpliwością i dotrze na dół biuletynu, jego oczom ukaże się zdjęcie radosnego mężczyzny wpadającego do basenu.

Poniżej fotografii na niebieskim tle umieszczono pozostałe informacje. Właściwie dopiero teraz dowiadujemy się, czego dotyczy promocja i jakie rozrywki czekają na nas w parku wodnym. Na samym dole biuletynu znalazło się centralnie rozmieszczone logo parku wodnego.

Newletter Beach Parku jest przykładem dość zaskakującego podejścia do tematu promocji. Pozwala się odbiorcy siedzącemu przed ekranem monitora przenieść na chwilę do innego świata. Uruchamia wyobraźnię i zachęca do zainteresowania się reklamowanym miejscem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz