poniedziałek, 12 marca 2018

Newsletter Tiffany&Co.

W newsletterze sklepu internetowego Tiffany&Co. możemy zaobserwować bardzo ciekawy pomysł na połączenie oszparowanych elementów zdjęć i grafiki wektorowej. Całość składa się z czterech bloków o różnych wysokościach.

Górną część projektu stanowi białe pole, na którym centralnie umieszczono logo firmy i linki do poszczególnych działów sklepu internetowego. Poniżej znalazła się wspomniana wcześniej grafika. Przedstawia ona zakochaną parę lecącą balonem, którego kosz stanowi montaż ułożonych na sobie pięknych obrączek znajdujących się zapewne w ofercie sklepu. Jest to bardzo intrygujący sposób przedstawienia produktu. Pod grafiką został umieszczony przycisk przekierowujący do odpowiedniego działu, nad którym fantazyjną czcionką zapisano hasło reklamowe.

Trzecią część stanowi blok poświęcony ofercie walentynkowej. Oprócz elementu charakterystycznego dla tego biuletynu znalazły się tu skromne ozdobniki wskazujące na jej specyfikę.

Ostatnią część tworzy niewysoki biały pasek z czarnymi napisami. Jest to pole zawierające linki do treści informacyjno-prawnych.

Projekt newslettera firmowego w swojej prostocie i przejrzystości jest jednocześnie nowoczesny i elegancki. W dość niestandardowy sposób reklamuję biżuterię.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz