wtorek, 17 kwietnia 2018

Newsletter Graham&Green

Projektując newsletter sklepu internetowego Graham and Green, oferującego artykuły wyposażenia wnętrz, autor bardzo się postarał, aby wprowadzić w nim efekt chaosu i nieładu.


Udało mu się to dzięki umieszczeniu w biuletynie niezliczonej liczby zdjęć produktów posegregowanych w kilku słabo oddzielonych od siebie blokach. Czasami są to oszparowane packshoty, innym razem aranżacyjne zdjęcia różnych przedmiotów. Trochę przytłacza liczba użytych w projekcie fontów w różnych odmianach, wielkościach i kolorach.

Już wygląd samego logo firmy umieszczonego centralnie na górze biuletynu wiele mówi o stylistyce zarówno biuletynu, jak i strony internetowej.

Poniżej wspomnianego logo umieszczono napis, z którego dowiadujemy się, że przedstawiona w newsletterze oferta została przygotowana specjalnie na Dzień Ojca.

Tło biuletynu elektronicznego stanowi białe pole jedynie nagłówek oraz pierwszy blok, w którym znalazły się artykuły do dekoracji ścian zaprojektowano na tle z białych desek.

Pod nagłówkiem umieszczono cienki, czarny pasek, na którym znalazły się linki do odpowiednich działów na stronie internetowej. Pozostałe bloki oddzielone są od siebie cienkimi kropkowanymi liniami.

Drugi blok to oferta kosmetyków męskich. Trzeci poświęcony jest gadżetom, które mogą przydać się w gospodarstwie domowym. Czwarty natomiast artykułom biurowym. Piąty to stopka, na której widzimy oryginalne, kolorowe napisy z ikonami będące linkami do portali społecznościowych i innych ważnych dla potencjalnego nabywcy miejsc oraz adresy sklepów stacjonarnych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz