Pod różowym paskiem z menu znalazł się pierwszy blok z dużym zdjęciem oraz odnośnikiem do nowej kolekcji. Pod spodem kilkuzdaniowy tekst z jej opisem oddziela główne zdjęcie od kolażu zdjęć modelki prezentującej poszczególne produkty. Zdjęcia zestawiono ze sobą niesymetrycznie, są różnej wielkości oraz nachodzą na siebie. Przydaje to dynamiki kompozycji. Spod całości wyzierają fragmenty tła, na które składa się kwiecisty wzór.
Kolejna część newslettera została oddzielona niewielkim nagłówkiem i czarną linią. Są to porady stylistki prezentujące odzież i dodatki w odcieniach różu. Oszparowane elementy umieszczono na białym tle, tworząc z nich spójną kompozycję.
Następny blok biuletynu elektronicznego zachęca do obejrzenia nowości. Modelki w kolorowych strojach dobrze prezentują się na neutralnym, szarym tle. Poniżej jeszcze dwa mniejsze bloki prezentujące sukienkę tygodnia oraz promocję. We wszystkich częściach newslettera pojawiają się kolorowe elementy graficzne w formie przycisków lub zajawek. Otoczone są one charakterystyczną przerywaną linią, która może nawiązywać do szwu krawieckiego.
Projekt operuje głównie obrazami, tekstów jest niewiele i stanowią one prosty przekaz. Całość jest estetyczna, ma harmonijną kolorystykę i kompozycję.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz