poniedziałek, 27 sierpnia 2018

Oceniamy newsletter Nutro

Newsletter firmy The Nutro Company, mającej długą historię tworzenia wspaniałej karmy dla zwierząt domowych, to przykład prostego, czytelnego i ciekawego sposobu zaprojektowania biuletynu, w pełni zachęcającego odbiorcę do zainteresowania się ofertą firmy. Newsletter zawiera porady dotyczące żywienia, szczepień, wychowania i podróżowania z czworonogiem.


Nagłówek newslettera firmowego składa się z umieszczonego po lewej stronie logo wraz z hasłem firmowym oraz tytułu napisanego grubą, czytelną czcionką w kolorze białym. Wszystko to umieszczone jest na zdjęciu o pogodnej lekkiej wymowie. Napis ma zachęcać do zapoznania się z wiadomościami zawartymi w artykułach biuletynu o tematyce związanej z najlepszym przyjacielem człowieka: psem.

Projekt składa się z sześciu fotografii przedstawiających psa bądź psy w różnych codziennych sytuacjach, umieszczonych na delikatnej, kremowej apli. Zdjęcia są ilustracją do zajawek artykułów, które umieszczono obok nich, wraz z tytułem w ciepłym, brązowym kolorze. Zajawka pierwszego artykułu jest większa od pozostałych. Pod tekstem każdej znajdują się prostokątne przyciski w kolorze logotypu, umożliwiające przeczytanie dalszej części artykułu i skorzystanie z porad.

Po pierwszym i przed ostatnim artykułem umieszczono poziomy, graficzny, delikatny ozdobnik w kolorze jasnobrązowym, oddzielający pozostałe artykuły.

W dolnej część projektu, na brązowej apli w kolorze tytułów umieszczono stopkę kontaktową, napisaną małym, białym fontem.

Newsletter w odbiorze jest prosty, a jego blokowy, harmonijny układ zachęca odbiorcę do czytania zawartych w nim artykułów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz