Projekt nie jest newsletterem cyklicznym, ale rodzajem zaproszenia na wydarzenie, więc nie ma typowego układu spotykanego w biuletynach elektronicznych.
Na górze w miejsce nagłówka mamy hasło zachęcające do udziału w szkoleniu, po prawej stronie logo wydarzenia. Poniżej kolorowa abstrakcyjna grafika prowadzi odbiorcę do głównej informacji, czego dotyczy zaproszenie. Klikając w odnośnik zostaniemy przekierowani na stronę z pozostałymi szczegółami.
Pod spodem zaprezentowano osoby prowadzące szkolenie. Czarno-białe zdjęcia wraz z kolorowymi ramkami (dymkami) z imieniem, nazwiskiem oraz nazwą firmy prelegenta rozmieszczono swobodnie, dobrze wypełniając czarną płaszczyznę.
Poniżej tej części następuje delikatnie oddzielona szarą linią ostatnia sekcja z przyciskiem przekierowującym do strony wydarzenia oraz logotypami organizatorów, sponsorów i patronów.
Wszystkie logotypy zaprezentowano w wersji monochromatycznej, dzięki czemu w projekcie występują tylko kolory użyte w elementach graficznych. Postawiono tu na duże kontrasty dzięki czarnemu tłu, co dało bardzo dobry efekt i dużą czytelność.
Delikatne elementy graficzne w pastelowych kolorach oraz dynamiczny układ sprawiają, że projekt jest bardzo ciekawy.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz