poniedziałek, 20 lutego 2017

Blokowanie treści (4)

Blokada grafik i filtry antyspamowe wykorzystywane są często przez użytkowników poczty i odbiorców newsletterów firmowych. Jak te parametry wypadły w XIII badaniu poczty elektronicznej 2016?

Aż 50 proc. użytkowników blokuje grafikę w newsletterach, co oznacza, że połowa prenumeratorów nie widzi grafiki przygotowanej przez wydawcę. To bardzo dużo. W wielu skrzynkach pocztowych jest możliwość kliknięcia w link odblokowujący grafikę, ale czy użytkownicy to robią? Na otarcie łez warto wspomnieć, że w stosunku do zeszłorocznego badania, osób blokujących grafikę jest o 9 proc. mniej.





Jeszcze mniej optymistycznie wyglądają wyniki używania filtrów antyspamowych. Aż 73 proc. użytkowników ma je włączone, co oznacza, że dotarcie z naszą wiadomością jest bardzo trudne. Nawet, jeżeli nasz biuletyn elektroniczny został zamówiony przez odbiorcę, nie mamy pewności czy nie zostanie uznany przez filtr za spam.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz