Poniżej mamy dość typowy układ blokowy. Duża grafika i tytuł zajawiają najistotniejszy temat newslettera. Dalej znajdują się dwa bloki reklamujące produkty, dzielą przestrzeń w poziomie na pół. Poniżej, już w nieco innym układzie, znajdują się również informacje o dwóch produktach. Zamiast grafiki są one poprzedzone ikonkami. Dalej jest powtórka układu dwóch małych bloków i jednego dużego. Mamy też wariant tekstu bez żadnej grafiki.
W newsletterze firmowym posłużono się kolorystyką firmy Recurly. Każdy z działów ma swój kolor nagłówka, natomiast wiodącą barwą jest fiolet występujący w innych drobnych elementach.
Szablon newslettera jest dosyć standardowy, ale umiejętnie posłużono się kolorystyką oraz zwrócono uwagę na szczegóły. Np. główna część informacyjna newslettera umieszczona jest na jaśniejszym prostokącie o delikatnie zaokrąglonych rogach i subtelnej ramce, co może wydawać się mało istotnym elementem, ale na pewno pozytywnie wpływa na estetykę i odbiór newslettera.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz