Najbardziej irytującym błędem współczesnego newslettera jest brak możliwość wypisania się z listy subskrybentów. Ten błąd jest z pewnością bardzo widoczny, gdy chcemy zrezygnować z dalszych przesyłek, a wydawca uniemożliwia nam samodzielne wypisanie się z listy. Czasem pozostaje napisać maila do wydawcy, ale nie zawsze jest to skuteczne.
Drugim istotnym błędem, na który wskazują osoby w badaniu, jest niepoprawne wyświetlanie grafik. Współczesna komunikacja w dużej mierze oparta jest na grafice, więc gdy błędnie je zamieścimy, efekt będzie bardzo słaby.
Respondenci zwrócili również uwagę na błędy językowe i ortograficzne. Wydaje się to oczywiste, że newslettery firmowe powinny być przygotowane poprawnie językowo, jednak ranga, którą przypisali badani tym usterkom, świadczy o tym, że tego typu błędy zdarzają się często.
Ostatnie dwa rodzaje błędów, które najbardziej rażą użytkowników, to brak możliwości kliknięcia w linki oraz brak możliwości odpisania. Przygotowując zatem newsletter firmowy, warto pamiętać, aby unikać przynajmniej tych 5 rodzajów błędów. To z pewnością pomoże nam uzyskać lepszą ocenę u odbiorców.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz