Nagłówek newslettera zajmuje niewiele miejsca i składa się z umieszczonego po lewej stronie logo portalu oraz linków przekierowujących na stronę internetową. Potencjalny klient zainteresowany konkretnym miejscem ma tu też możliwość skorzystania z wyszukiwarki wybranej przez siebie lokalizacji.
Całość projektu tworzy siedem pięknych fotografii przedstawiających najatrakcyjniejsze miejsca z oferty podróżniczej firmy. Tłem biuletynu jest delikatna szara apla. W promocyjnej części biuletynu firmowego znalazły się też dwa prostokątne przyciski w kolorze logo.
Pierwsze zdjęcie nawiązuje do oferty wynajmu domów umiejscowionych na prywatnych wyspach. Fotografia oraz umieszczony na niej duży i czytelny napis skutecznie zachęcają turystów chcących spędzić wypoczynek w kameralnym gronie rodziny lub znajomych do odwiedzenia strony portalu.
Poniżej w sześciu symetrycznie rozłożonych ramkach w postaci wykadrowanych fotografii przedstawiono 6 wybranych lokalizacji z oferty firmy. Na zdjęciach zostały umieszczone białe napisy z ich nazwami.
W dolnej część projektu znalazła się stopka kontaktowa. Tworzą ją cztery ikony będące linkami do portali społecznościowych, centralnie umieszczony napis z adresem firmy oraz dwa prostokątne przyciski umożliwiające pobranie aplikacji na urządzenia mobilne.
Prostota, harmonijny, symetryczny, blokowy układ to elementy, dzięki którym powstał ten elegancki projekt.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz