poniedziałek, 22 października 2018

Biuletyn Graham & Green

Newsletter sklepu z wyposażeniem wnętrz ma na celu przedstawienie swojej aktualnej oferty. Z okazji Dnia Ojca przygotowano specjalne zestawy produktów nadające się na prezent.


Nagłówek z nazwą sklepu oddzielony jest od reszty czarną belką z nazwami działów, ale zastosowano tu jednocześnie wspólne tło dla nagłówka i pierwszego bloku prezentowanych produktów. Tło ma sugerować ścianę pokrytą boazerią/panelami, na której wyeksponowano dekoracje służące do powieszenia.

Prezentowane produkty podzielono pod względem rodzaju ich zastosowania, dzięki czemu możemy wyodrębnić 4 części w projekcie.

Każda z części ma swój tytuł i krótki opis charakteryzujący przeznaczenie danej grupy artykułów. Ponadto przy każdym produkcie jest jego nazwa z ceną. Całość jest bardzo spójna graficznie.

W tekstach występują tylko dwa kolory – czarny i niebieski. Do tytułów użyto fontu – pisanki w kolorze niebieskim. Nadaje to lekkości i urozmaica. Ten sam font i kolor zastosowano w pojawiającym się dopisku oraz cenach. Produkty pokazano w dwojaki sposób, jedne zostały oszparowane i pokazane bezpośrednio na tle strony, inne jako pełne zdjęcia. Wszystkie zakomponowane są dynamicznie, a białe tło wnosi dużo światła. Warto zwrócić uwagę, że zdjęcia produktów w każdej z grup zostały tak dobrane, aby zachować spójną gamę kolorystyczną.

Pod ostatnią z grup umieszczono w poziomym pasku odnośniki do portali społecznościowych, sklepu oraz katalogu produktów. Zaprojektowano je w spójnej stylistyce, odróżniając poszczególne elementy kolorami. Na samym dole newslettera tradycyjnie dane kontaktowe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz