Przyjrzeliśmy się biuletynowi elektronicznemu znanej modowej marki Jimmy Choo, zajmującej się projektowaniem i sprzedażą ekskluzywnego obuwia i dodatków.
Widzimy kolejny przykład prostego, estetycznego i jednocześnie przyjemnego w odbiorze projektu graficznego, w którym dzięki zastosowaniu pięknych ilustracji przedstawiono kolekcję zaprojektowaną z okazji 20-lecia istnienia firmy.
Góra i dół projektu nawiązują do stylistyki strony internetowej. Jest prosta i czytelna, dzięki czemu spełnia swą czysto informacyjną rolę. Logo oraz odnośniki do poszczególnych działów zostały w dość standardowy sposób umieszczone na czarnym pasku.
Poniżej znalazła się wyeksponowana nazwa promowanej kolekcji oraz umieszczono piękną grafikę, przedstawiającą kobiecą postać. Wszystkie ilustracje w projekcie są spójne, gdyż są wykonane taką samą techniką malarską, łączącą w sobie ostry szczegółowy rysunek wykonany czarną kreską (promowane produkty) i kolorowe plamy wykonane akwarelą (pozostałe detale).
Następny blok tworzy prosty przycisk przekierowujący do sklepu internetowego i umieszczone pod nim 4 zdjęcia produktów z kolekcji.
Dolna część projektu została poświęcona obchodom 20-lecia firmy. Tworzy go duży baner z wyeksponowaną cyfrą 20, ramka z cytatem i przycisk przekierowujący na stronę z informacjami o obchodach jubileuszu. Całość wspomnianego bloku zamyka czarno-biały rysunek przedstawiający kadr z pokazu mody.
Poniżej umieszczono czarny pasek z linkami do portali społecznościowych i w wyśrodkowanym bloku dane kontaktowe oraz pozostałe informacje o subskrypcji.
Projekt jest bardzo elegancki i warty uwagi, utrzymany w delikatnej, zwiewnej kolorystyce. Jego dużym atutem są piękne ilustracje i sposób ich wkomponowania w całość newslettera.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz