poniedziałek, 1 lipca 2019

Newsletter Surfdome

Projekt newslettera sklepu internetowego, zajmującego się sprzedażą odzieży i sprzętu sportowego, Surfdome.com jest zaprojektowany bardzo interesująco.

W części nagłówkowej, na białym tle, umieszczono nazwę sklepu z hasłem „Miłej przejażdżki” oraz menu z wszystkimi branżami sklepu. Poniżej na wąskim, czarnym pasku klient znajdzie informacje o możliwościach i zaletach dostawy zakupionego produktu.

Pod spodem umieszczono czarno-białe zdjęcie przedstawiające fragment piasku na plaży i spienionej fali morskiej, na tle którego wmontowano zdjęcia produktowe, utrzymane w czarno-biało-brązowej tonacji.

Jedynym wyjątkiem kolorystycznym jest kwadratowa apla, w kolorze złotym, umieszczona w centralnej części newslettera z białymi i czarnymi tekstami.

Tytuł „Czarna fala”, zapowiadający wyprzedaż z gatunku Black Friday, zaprojektowano grubym, białym fontem i obwiedziono białą, cienką ramką. Pod nim znajdziemy informacje dotyczące zniżek, napisane szarym fontem, bądź na szarej apli zaprojektowane na biało.

Każdy z opisu poszczególnych elementów promocji jest napisany białym, doskonale rzucającym się w oczy fontem, umieszczonym w ramce takiej samej jak tytuł.

Poniżej, w kolorze białym na czarnej apli, znajdują się logotypy marek, których produkty możemy zakupić w sklepie. Tu również występuje motyw białej ramki przy każdym logo.

Ostatni blok biuletynu elektronicznego zaprojektowano na białym tle. Znajdują się w nim ikony z opisami do linków dotyczących obsługi klienta, ikony do portali społecznościowych oraz dane teleadresowe i dotyczące prenumeraty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz