wtorek, 13 sierpnia 2019

Oceniamy biuletyn elektroniczny Jimmy Choo

Newsletter marki Jimmy Choo ma na celu poinformowanie o nowej, jubileuszowej kolekcji butów i dodatków. Projekt jest delikatny, w konwencji artystycznej.


Mocniejszy akcent stanowi czarny pasek, na którym umieszczono nazwę newslettera oraz trzy nazwy działów. Poniżej na białym tle przedstawiono nazwę najnowszej kolekcji. Całość ma nawiązywać stylistycznie do projektów modowych wykonywanych odręcznie przy pomocy tuszu lub akwareli. Stąd też motyw kolorowych plam rozlanych na papierze, pojawiający się na całym białym tle newslettera.

Jako główną ilustrację wykorzystano właśnie odręczny rysunek przedstawiający kobietę w zaznaczonej niebieskiej kreacji oraz precyzyjnie wyrysowanych szpilkach.

Pod rysunkiem znajduje się krótki tekst informacyjny oraz prosty przycisk linkujący do kolekcji. Jako zajawkę kolekcji przedstawiono cztery produkty w kontrastowych kolorach.
Przewijając niżej, natrafiamy na film (lub link do filmu) dotyczący 20. rocznicy marki.

Pod elementem z filmem umieszczono kolejne odręczne ilustracje oraz ramkę z wypowiedzią i odnośnikiem do dalszych informacji. Wszystkie te elementy są w czerni i bieli, delikatny kolor jest wprowadzony tylko przez plamy farb z tła.

Całość tego biuletynu firmowego spina na dole czarny pasek z linkami do podstron oraz do portali społecznościowych.
Projekt wygląda bardzo zachęcająco, jest przejrzysty, jasny i dobrze oddaje charakter firmy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz