poniedziałek, 10 lutego 2020

Newsletter NIICE

Omówimy newsletter firmy Niice, zajmującej się obsługą platformy kreatywnej, utworzonej w celu wyszukiwania informacji i inspiracji dla zespołów projektowych.

Ten biuletyn elektroniczny zasługuje na uwagę, ponieważ jest zgoła odmienny. Nie ma na celu zaprezentowania klientowi ofert sprzedaży i zaoferowania bonusów. Jego celem jest zainspirowanie odbiorcy w celu złagodzenia powrotu do rzeczywistości po weekendzie. Mówi nam o tym białe hasło, umieszczone pod większym, również białym napisem, życzącym szczęśliwego poniedziałku. Nad napisami – na samej górze – znajduje się, również biała nazwa firmy – Niice – którą zaprojektowano z układu grubszych liter. Wszystkie informacje są umieszczone na czarnym tle.

Poniżej znajduje się czternaście kwadratowych pól zdjęciowo-graficznych. Ułożono je w dwóch kolumnach, przy czym trzy z pól zaprojektowano na pastelowych aplach będących tłami dla czarnych, krótkich napisów zachęcających do wyszukania czegoś dla siebie. Zdjęcia są nieciekawe, niezwiązane tematycznie z hasłami na aplach.

W dolnej część projektu umieszczono napis małym, białym fontem, informujący o tym, że jeżeli nie jesteś już zainteresowany? – wypisz się.

Newsletter pod względem graficznym jest prosty, lecz mało interesujący. Może brak krzykliwości kolorystycznej i nachalności sprzedażowej miało skłonić adresata do zastanowienia się nad tym, co firma Niice chciała przekazać swojemu odbiorcy.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz