poniedziałek, 9 marca 2020

Newsletter BeautyBay

Omawiany newsletter zaprojektowano dla firmy BeautyBay zajmującej się sprzedażą przez internet kosmetyków uznanych marek z całego świata.

Górną część projektu rozpoczyna czarne logo firmy, napisane cienkim jednoelementowym fontem oraz hasła do menu i informacje handlowe. Pod nimi zamieszczono kolorowe zdjęcie kosmetyków z możliwością przejścia do oferty zakupów na Halloween. Pod hasłem „cukierek albo psikus” znajdują się trzy konkretne propozycje makijaży i wizualizacje potrzebnych produktów do ich wykonania.

Ta część biuletynu elektronicznego jest bardzo atrakcyjna graficznie. Czarno-białe rysunki twarzy kobiet, wykonane jedną kreską, na które nałożono kolorowe elementy makijażu, są bardzo ładnbe. Obok umieszczono zdjęcia opakowań kosmetyków potrzebnych do jego wykonania, co również pomaga w ich zakupie. Taki zabieg graficzny zachęca do zakupu i zrobienia „upiornego” makijażu.

Wszystkie bloki dopełniono opisem z dobranym kolorystycznie do makijażu wyraźnym tytułem. Dopełniającym całość oferty zabiegiem są elementy dekoracji na Halloween – małe, czarne nietoperze i pajączki, wprowadzające w atmosferę związaną z maskaradą.

Dalej natrafiamy na opisy i trzy zdjęcia przyborów potrzebnych do wykonania makijażu, pod którymi zamieszczono trzy czarne przyciski do przejścia na stronę sklepu. Taka nawigacja upraszcza dokonanie zamówienia i jest oszczędnością czasu klienta.

W dolej części newslettera znajdziemy odkreślone czarnymi kreskami ikony portali społecznościowych i informacje prawne.

Cały projekt, oparty na czerni i czterech dodatkowych, ładnych kolorach, jest atrakcyjny wizualnie i czytelny, dzięki czemu przyciąga uwagę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz