środa, 16 sierpnia 2017

Newsletter Lonely Planet

Jak na wydawnictwo podróżnicze przystało newsletter Lonely Planet zwraca uwagę pięknymi zdjęciami.

Główne zdjęcie umieszczono na ciemnoszarym tle. Kolor ten świetnie uwydatnia atrakcyjne zdjęcie oraz biały nagłówek i krótki opis. Poniżej newsletter został podzielony jeszcze na kilka części, które wydzielone są przez różne odcienie szarości w tle.

Pierwsza część tego newslettera elektronicznego to artykuły oraz moduł z reklamą. Artykuły ułożone zostały w równych blokach. Tutaj znowu atrakcyjne zdjęcia przyciągają wzrok. Szary kolor zastosowano również w tekstach na białym tle, przez co nadano im lekkości.

Kolejna część składa się z trzech bloków prezentujących oferty wydawnicze. Zastosowano tu dodatkowy, żółty kolor w elementach graficznych, który skutecznie skupia uwagę, a poniżej baner reklamowy wydawnictwa – stylistycznie dopasowany do całości.

Ostatnia część biuletynu wyróżnia się zastosowaniem innych kształtów. Zrezygnowano tu z układu prostokątnych bloków na rzecz trzech kół, które są linkami do stron służących rezerwacji związanych z podróżami.

Tradycyjnie na samym dole newslettera umieszczona jest stopka, w której mamy małe logo i dane kontaktowe.

Całość prezentuje się bardzo estetycznie. Po raz kolejny mamy przykład, jak proste środki, przemyślana kolorystyka i harmonijny układ mogą stworzyć piękny projekt.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz