Główne zdjęcie umieszczono na ciemnoszarym tle. Kolor ten świetnie uwydatnia atrakcyjne zdjęcie oraz biały nagłówek i krótki opis. Poniżej newsletter został podzielony jeszcze na kilka części, które wydzielone są przez różne odcienie szarości w tle.
Pierwsza część tego newslettera elektronicznego to artykuły oraz moduł z reklamą. Artykuły ułożone zostały w równych blokach. Tutaj znowu atrakcyjne zdjęcia przyciągają wzrok. Szary kolor zastosowano również w tekstach na białym tle, przez co nadano im lekkości.
Kolejna część składa się z trzech bloków prezentujących oferty wydawnicze. Zastosowano tu dodatkowy, żółty kolor w elementach graficznych, który skutecznie skupia uwagę, a poniżej baner reklamowy wydawnictwa – stylistycznie dopasowany do całości.
Ostatnia część biuletynu wyróżnia się zastosowaniem innych kształtów. Zrezygnowano tu z układu prostokątnych bloków na rzecz trzech kół, które są linkami do stron służących rezerwacji związanych z podróżami.
Tradycyjnie na samym dole newslettera umieszczona jest stopka, w której mamy małe logo i dane kontaktowe.
Całość prezentuje się bardzo estetycznie. Po raz kolejny mamy przykład, jak proste środki, przemyślana kolorystyka i harmonijny układ mogą stworzyć piękny projekt.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz