poniedziałek, 21 sierpnia 2017

Newsletter H&M

Pierwszym uczuciem, które nam towarzyszy, gdy patrzymy na rozwiązania graficzne zastosowane w tym newsletterze, to zdziwienie, jaki efekt możemy uzyskać, mając do dyspozycji naprawdę dobre zdjęcia.


To one odgrywają tu wiodąca rolę. Jest to profesjonalna sesja letniej kolekcji H&M. Układ newslettera firmowego jest naprawdę bardzo prosty, to typowy układ blokowy. Na górze, w lewym górnym rogu, umieszczono kolorowe logo firmy. Na jego wysokości znajdują się odnośniki do najważniejszych zakładek na stronie internetowej firmy.

Następnie umieszczono 4 bloki. Pierwszy dotyczy modnej w tym sezonie kolekcji odzieży z tzw. wzorem Paisley. Tu zamieszczono najwięcej zdjęć. Pozostałe bloki składają się z pojedynczego zdjęcia, tekstu o danej kolekcji (podział damska, męska i dziecięca) i linku do strony internetowej. Następny blok znajdujący się już jakby poza białym polem stanowiącym tło newslettera stanowi notka prawna. Jest to bardzo ciekawy i przejrzysty szablon. Jego prostota nie wpływa negatywnie na pozytywny odbiór całości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz