E-mail
marketing ma wiele zalet, dlatego firmy chętnie go stosują. Nie wymaga dużych
nakładów finansowych, nie jest czasochłonny oraz pozwala na bieżąco sprawdzać,
jakie zainteresowanie wzbudza u odbiorców. Co można zrobić, żeby zwiększyć
skuteczność kampanii e-mail marketingowych czy newsletterów firmowych?
1. Popracuj na tytułem i tematem
wiadomości.
W dużej
mierze to on decyduje o tym, czy klient otworzy komunikat. Tytuł powinien być
interesujący i wzbudzać ciekawość. Ważne, aby był związany z treścią
newslettera custom publishing czy e-maila.
2. Zachowaj umiar.
Treść
powinna być zwięzła i konkretna. Zbyt duża ilość tekstu może zniechęcić
czytelnika.
3. Wyrażaj się zrozumiale.
Unikaj
żargonu, slangu i branżowych określeń. Klienci mogę nie znać specjalistycznych
nazw. Informacja w biuletynie elektronicznym musi być przekazana w jasny i prosty sposób.
4. Ważne szczegóły.
Sprawdź
tekst pod kątem poprawności językowej. Błędy stylistyczne i ortograficzne
podważają twoją wiarygodność i profesjonalizm.
5. Daj się zapamiętać.
Dołączaj
logo firmy. Zadbaj o precyzyjne wskazanie nadawcy, aby czytelnik nie miał
wątpliwości, od kogo jest ta newsletter elektroniczny.
Justyna Mazurek
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz