poniedziałek, 7 września 2015

10 zasad skutecznego przekazu (cz. 1)

Kampanie e-mail marketingowe są popularną formą komunikacji z klientami. Sprawia to, że odbiorcy otrzymują wiele informacji. Jak sprawić, aby to właśnie nasza wiadomość została odczytana?

E-mail marketing ma wiele zalet, dlatego firmy chętnie go stosują. Nie wymaga dużych nakładów finansowych, nie jest czasochłonny oraz pozwala na bieżąco sprawdzać, jakie zainteresowanie wzbudza u odbiorców. Co można zrobić, żeby zwiększyć skuteczność kampanii e-mail marketingowych czy newsletterów firmowych?

1. Popracuj na tytułem i tematem wiadomości.
W dużej mierze to on decyduje o tym, czy klient otworzy komunikat. Tytuł powinien być interesujący i wzbudzać ciekawość. Ważne, aby był związany z treścią newslettera custom publishing czy e-maila. 

2. Zachowaj umiar.
Treść powinna być zwięzła i konkretna. Zbyt duża ilość tekstu może zniechęcić czytelnika.

3. Wyrażaj się zrozumiale.
Unikaj żargonu, slangu i branżowych określeń. Klienci mogę nie znać specjalistycznych nazw. Informacja w biuletynie elektronicznym musi być przekazana w jasny i prosty sposób.

4. Ważne szczegóły.
Sprawdź tekst pod kątem poprawności językowej. Błędy stylistyczne i ortograficzne podważają twoją wiarygodność i profesjonalizm.

5. Daj się zapamiętać.
Dołączaj logo firmy. Zadbaj o precyzyjne wskazanie nadawcy, aby czytelnik nie miał wątpliwości, od kogo jest ta newsletter elektroniczny.

Justyna Mazurek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz