poniedziałek, 14 września 2015

10 zasad skutecznego przekazu (cz. 2)

Druga część tekstu o kampaniach e-mail marketingowych, które są popularną formą komunikacji z klientami.

6. Bądź uważny.
Dokładnie sprawdź, czy wiadomość otwiera się poprawnie na urządzeniach mobilnych i w różnych przeglądarkach.

7. Personalizuj.
Mimo że lista wysyłkowa jest długa, warto dać odbiorcy poczucie, że to właśnie do niego się zwracasz. Używanie liczby pojedynczej jest tutaj dobrym rozwiązaniem.

8. Szanuj subskrybenta.
Nie wysyłaj mu zbędnych informacji. Doceń jego zainteresowanie. Nikt nie lubi „spamowania”.

9. Zapraszaj do działania.
Zwróć uwagę na przyciski i załączone linki. Muszą one być zauważalne i łatwe w użyciu.

10. Motywuj.
Stosuj taktyki zachęcające do udziału w kampanii. Mogą to być promocje, kupony rabatowe czy konkursy z nagrodami.

Uwzględnienie tych kroków podczas planowania kampanii może zwiększyć jej skuteczność.

Justyna Mazurek
Źródło: http://blog.getresponse.pl/udana-kampania-email-marketingowa-20-krokach.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz