poniedziałek, 20 czerwca 2016

Prostota przykuwa uwagę

W projektowaniu newslettera ważne jest zachowanie proporcji między kreacją a czytelnością. Nie zawsze bardzo ładny graficznie newsletter będzie też czytelny, a co za tym idzie, będzie spełniał cel informacyjny. Oto przykład newslettera, w którym minimalizm okazał się najlepszą receptą na sukces.


Prezentowany newsletter „This Week inVision” jest prosty i oszczędny w formie. Mamy bardzo oszczędną winietę z tytułem i datą, a potem powielaną strukturę: duże zdjęcie przykuwające uwagę, tytuł i kolorowy odnośnik na stronę.

Ten newsletter to nic szczególnego, a zarazem wszystko, co potrzebne, by zaciekawić obrazem, zainteresować leadem i zachęcić do zajrzenia po więcej na stronę internetową.

Na końcu newslettera znajdziemy zachętę do wejścia do serwisów społecznościowych i stopkę wraz z możliwością rezygnacji z prenumeraty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz