poniedziałek, 30 października 2017

Biuletyn Fab


Projekt newslettera znanego sklepu internetowego Fab.com jest wykonany dość standardowo. Kolorowe zdjęcia i pozostałe elementy graficzne umieszczono na białym, neutralnym tle. Zastosowano tu układ blokowy, dzięki czemu całość wygląda estetycznie i przejrzyście.

Górną część biuletynu tworzy umieszczone po lewej stronie logo firmy z hasłem reklamowym i wkomponowany po prawej stronie czerwony przycisk przekierowujący na stronę internetową sklepu. Element graficzny w postaci czerwonego kółka z białą strzałką pojawia się w całym projekcie w miejscach, gdzie następuje wspomniane wyżej przekierowanie. Powyżej przycisku zamieszczono trzy linki zachęcające do kontaktu mailowego z obsługą sklepu. Najważniejszy link, związany z przedstawioną poniżej ofertą został zakreślony żółtym kolorem. Górny blok został oddzielony od pozostałych treści cienkim paskiem złożonym z dwóch rzędów kropkowanych linii.

Naszą uwagę zwraca czytelnie zaprojektowany nagłówek informujący o promocyjnej ofercie sklepu. Zróżnicowany kolorystyczne tekst i użyte w projekcie ikony wyraźnie określają do kogo jest ona skierowana i jak długo będzie trwała. Poniżej w ośmiu identycznych blokach przedstawiono wspomnianą ofertę.

Każdy blok składa się ze zdjęcia ilustrującego daną kategorie produktów oraz umieszczonego w jego górnej części ciemnoszarego przeźroczystego paska, na którym białą czcionką zamieszczono nazwę kategorii oraz dodano wspomniany wcześniej element przekierowujący na stronę z reklamowanymi produktami.

W dolnej części biuletynu elektronicznego znalazł się link umożliwiający pobranie aplikacji na różne urządzenia mobilne oraz oddzielona tym razem nieco grubszym paskiem złożonym z niewielkich kropeczek notka informacyjna.

Jest to bardzo ciekawy i warty uwagi projekt.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz