Biuletyn elektroniczny jest bardzo kolorowy – to pierwsza rzecz, która rzuca się w oczy. Pięć zdjęć oraz pięć kolorowych apli tworzy główną zawartość. Na samej górze na białym tle umieszczono niewielkie logo oraz pasek z zakładkami.
Poniżej znajduje się największe zdjęcie z dużym nagłówkiem położonym na skośnie przebiegającym pomarańczowym elemencie. Pomarańczowy kształt nawiązuje do logo, a ukośna kompozycja wprowadza dynamikę do projektu.
Pod spodem mamy cztery zdjęcia z różnokolorowymi aplami ułożone w równe bloki.
Zadbano tu mocno o równowagę i wszystkie elementy są tej samej wielkości i w jednakowym położeniu względem siebie – dwulinijkowe tytuły oraz teksty zajawek w trzech linijkach, przyciski linkujące do rozwinięcia artykułu. Prostokąty, na których znajdują się białe teksty są w intensywnych kolorach, co sprawia, że umieszczone na nich treści są dobrze czytelne i przykuwają wzrok.
Następnie przechodzimy do części z numerem członkowskim klubu dla odbiorcy newslettera.
Część ta jest na białym tle oddzielona ciemnoszarym paskiem w stylistyce paska w zakładkach oraz w przyciskach.
Całość dopełnia stopka z danymi i odnośnikami do portali społecznościowych umieszczona na bladokremowej apli, która stanowi równocześnie tło całego biuletynu elektronicznego.
Atutem newslettera firmowego są ładne zdjęcia i żywe kolory, spójna kompozycja pozwala na ogarnięcie wzrokiem wszystkich ważnych elementów.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz