Mimo rozwoju różnych narzędzi komunikacji, w firmie w komunikacji wewnętrznej nadal najważniejszy jest e-mail. Robby Brumberg z prdaily.com przedstawia cztery trendy, które mają dominować w 2018 roku.
1. Dane demograficzne czy behawioralne będą miały jeszcze większe znaczenie w tworzeniu kampanii e-mail marketingowych, w tym wysłaniu newsletterów.
2. Coraz więcej kampanii będzie wykorzystywać „mikromomenty”, które mają angażować klientów poprzez szybkie reakcje na konkretne wiadomości mailowe lub prekaz zawarty w biuletynach elektronicznych.
3. Czytelnicy chcą, aby treści do nich wysyłane były maksymalnie sprofilowane, dltego personalizacja i indywidualne podejście będą najistotniejsze w przygotowywaniu komunikacji.
4. Intelignetne reagowanie, czyli komunikacja, która będzie się zmieniała, dzięki wykorzystaniu zainteresowań klientów i ich zachowań w internecie.
Czy te przewidywania się sprawdzą, zobaczymy, zwłaszcza w przypadku newsletterów firmowych.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz