Wykorzystanie układu przypominającego wygląd szpalt w dzienniku oraz charakterystycznego szeryfowego kroju pisma, używanego przez „The Telegraph”, od razu budzi skojarzenia z tą gazetą.
Klasyczna elegancja podkreślona jest białym tłem w całości newslettera oraz oszczędnością wykorzystanych kolorów.
Nagłówek z logo gazety oraz zdjęcie redaktora są proste i przejrzyste. Cały newsletter podzielony jest na kilka sekcji, które nie różnią się specjalnie wyglądem. W projekcie newslettera zastosowano trzy moduły, z których każdy dzieli się na dwie części – szeroką i wąską. W szerokiej mamy zapowiedzi artykułów opatrzone dużymi, atrakcyjnymi zdjęciami oraz cytaty związane z podróżami. Po prawej stronie znajduje się wąska szpalta, która zawiera odnośniki do ofert rabatowych hoteli i reklamy.
Projekt jest utrzymany w jasnych barwach. Niebieski, czarny oraz szary to dominujące kolory, które przewijają się w nagłówkach, tekstach, znaczkach cudzysłowu oraz delikatnych liniach oddzielających poszczególne elementy newslettera. Elementem, w którym wprowadzono dodatkowe barwy, jest dział What’s hot, what’s not…, który wypada akurat w połowie newslettera elektronicznego i urozmaica layout.
Projekt jest uporządkowany i harmonijny. Nie ma zbędnych ozdobników, a skojarzenie z klasyczną gazetą wyróżnia go spośród nowoczesnych projektów.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz