Newsletter znanego na całym świecie włoskiego domu mody
Dolce&Gabbana jest przykładem bardzo prostego, trójblokowego układu
graficznego z małą, choć czytelną ilością informacji.
W górnej części publikacji umieszczono czarno-białe logo firmy, a pod
nim (czarnym, lekkim fontem) zajawkę o adresatach treści newslettera.
Całość biuletynu firmowego podzielona jest na trzy sekcje – bloki tematyczne, z
dobrze wyeksponowanymi, eleganckimi zdjęciami, na których pisanym fontem
zajawiono nazwy świątecznych kolekcji firmy. Pierwsze hasło jest w kolorze złotym, a pozostałe dwa białe.
Na pierwszym zdjęciu widzimy bardzo elegancko ubranych dwoje
ludzi okolonych prostym, złotym elementem graficznym, który jest powtórzony w cienkich
ramkach z hasłem, będących przyciskiem do przejścia na stronę firmy i
obejrzenia ewentualnych prezentów.
Poniżej – oddzielone cienką, szarą linią umieszczono
informację o darmowej, ekspresowej wysyłce, a także cztery pola z ikonami,
dotyczące samej formy zakupów i logotypy portali społecznościowych, na których
możemy obserwować firmę. Na samym dole znalazły się informacje prawne oraz dane
kontaktowe.
Newsletter jest w swojej wymowie harmonijny i czysty w
przekazie.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz