poniedziałek, 14 stycznia 2019

Newsy z Dolce&Gabbana

Newsletter znanego na całym świecie włoskiego domu mody Dolce&Gabbana jest przykładem bardzo prostego, trójblokowego układu graficznego z małą, choć czytelną ilością informacji.


W górnej części publikacji umieszczono czarno-białe logo firmy, a pod nim (czarnym, lekkim fontem) zajawkę o adresatach treści newslettera.

Całość biuletynu firmowego podzielona jest na trzy sekcje – bloki tematyczne, z dobrze wyeksponowanymi, eleganckimi zdjęciami, na których pisanym fontem zajawiono nazwy świątecznych kolekcji firmy. Pierwsze hasło jest w kolorze złotym, a pozostałe dwa białe.

Na pierwszym zdjęciu widzimy bardzo elegancko ubranych dwoje ludzi okolonych prostym, złotym elementem graficznym, który jest powtórzony w cienkich ramkach z hasłem, będących przyciskiem do przejścia na stronę firmy i obejrzenia ewentualnych prezentów.

Poniżej – oddzielone cienką, szarą linią umieszczono informację o darmowej, ekspresowej wysyłce, a także cztery pola z ikonami, dotyczące samej formy zakupów i logotypy portali społecznościowych, na których możemy obserwować firmę. Na samym dole znalazły się informacje prawne oraz dane kontaktowe.


Newsletter jest w swojej wymowie harmonijny i czysty w przekazie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz