Firma doradza jak projektować i tworzyć strony internetowe dzięki tutorialom, kursom i sprzedawanym książkom. Przyjrzyjmy się projektowi ich newslettera.
Większość publikacji jest zaprojektowana na białym tle, dzięki czemu jest jasna i czytelna. W nagłówku umieszczono logo firmy w kolorze czarnym. Pod nim znajduje się grafika wektorowa w kolorach pastelowych z białym tytułem, nad którym wstawiono sygnet z logotypu firmy, w kolorze dopasowanym do całości grafiki – pomarańczowym.
Pod spodem mamy czarne hasło, zapowiadające jednodniową, korzystną wyprzedaż ebooków oraz napisaną również czarnym, dużo mniejszym fontem, treść omawiającą proponowane zakupy.
Poniżej zaprojektowano przycisk w kolorze turkusowym z linkiem do szybkiego pobrania zakupionej książki. Pod nim, na jasnoszarej apli możemy zapoznać się z wyżej wymienionymi trzema pozycjami ebooków. Wstawione wizualizacje okładek publikacji kolorystycznie dopełniają całość projektu. Tytuły i opisy są w kolorze czarnym.
Ostatni blok rozpoczyna drugi przycisk, w kolorze poprzedniego, z linkiem do zakupu. Pod spodem znajduje się czarne hasło, mające na celu ponaglić klienta do dokonania zakupu.
W stopce po lewej stronie w kolorze jasnoszarym umieszczono trzy ikony portali społecznościowych i dane adresowe. Po prawej informacje dotyczące subskrypcji newslettera.
Całość tego biuletynu elektronicznego jasna, przejrzysta i zachęcająca do przeczytania.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz