poniedziałek, 11 marca 2019

Podróżoletter

Newsletter biura podróży Cititravel ma dość typowy układ blokowy. Jego nagłówek stanowi umieszczone na białym tle logo firmy oraz hasło zachęcające odbiorcę do skorzystania z prezentowanej oferty.

Linki do najważniejszych działów na stronie internetowej umieszczono na niebieskiej apli. Jest to kolor, który dominuje na pięknych zdjęciach z oferty podróży egzotycznych. Drugą barwą, którą wykorzystano do wyeksponowania najważniejszych informacji, jest kolor pomarańczowy, użyty w logo biura podróży.

Drugi blok biuletynu firmowego stanowi duże zdjęcie przedstawiające piękny krajobraz, na którym znalazły się napisy informujące o ofercie promocyjnej firmy.

Poniżej w delikatnej szarej ramce symetrycznie umieszczono sześć banerów z oferty katalogowej. Każdy składa się ze zdjęcia, na którym zaprezentowano wybrany hotel, jego nazwy i miejsca oraz ceny pobytu. Na dole każdego z nich umieszczono delikatny przycisk w formie zaokrąglonej, szarej apli, przekierowujący zainteresowanego daną ofertą na stronę internetową.

Stopka informacyjna stanowi czwarty blok tego newslettera firmowego. Na górze powtórzono użytą już wcześniej niebieską aplę. Najważniejsze informacje wyeksponowano, posługując się wielkością czcionki oraz użyciem koloru pomarańczowego.

Ten newsletter to bardzo ciekawy graficznie projekt, który mimo nieskomplikowanego układu, spełnia w pełni swą informacyjną rolę. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz