Newsletter przedstawiający najlepsze imprezy muzyczne w Trójmieście.
Cały projekt oparty jest na czarnym tle i kontrastowym jaskrawym kolorze różowym. Nazwa newslettera umieszczona w lewym górnym rogu – choć nie duża, to jest dobrze widoczna dzięki kontrastowi kolorów liter i tła.
Poniżej znajduje się zdjęcie wraz z główną zajawką. Zdjęcie utrzymane w ciemnej tonacji sprawia, że umieszczone na nim teksty są bardzo dobrze czytelne. Również przyciski linkujące do rozwinięcia dalszych treści w kolorze różowym i ciemno niebieskim rzucają się w oczy, a białe teksty są wyraziste.
Pod głównym newsem znajduje się pięć bloków z informacjami o kolejnych koncertach. Każdy z bloków składa się w jednej trzeciej ze zdjęcia, a w dwóch trzecich z różowej apli, na której są informacje o miejscu imprezy, nazwie zespołu, rodzaju muzyki oraz dacie wydarzenia. Pod tymi tekstami znajdują się dwa przyciski: odsyłający do szczegółowych informacji oraz udostępniający zdarzenie w mediach społecznościowych.
Dół newslettera zajmuje reklama aplikacji na smartfona, a najniżej umieszczono informacje o prenumeracie newslettera.
Projekt biuletynu elektronicznego oparty na ponadczasowej koncepcji blokowej jest atrakcyjny z uwagi na zastosowaną kolorystykę i kontrasty. Skierowany głównie do młodych ludzi umiejętnie wykorzystuje zestawienie czerni, ciemnej szarości i różu.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz