piątek, 5 kwietnia 2019

H&M – moda w podróży

Newsletter firmy H & M, czyli Hennes & Mauritz AB – szwedzkiego przedsiębiorstwa odzieżowego – reklamuje nową aplikację pod nazwą „Moda w podróży”, możliwą do ściągnięcia z App Store na urządzenia mobilne.


Górną część projektu rozpoczyna czerwone logo firmy oraz cztery hasła do menu. Poniżej duże, napisane czarnym fontem hasło aplikacji i zdanie wyjaśniające nam cel pobrania tejże aplikacji. Dalej zamieszczono czarno-białe zdjęcie modelki zajawiające tematy modowe.

Projekt składa się z pięciu części ukazujących pięć atutów pobranej aplikacji. Ponumerowano je dużymi, czytelnymi cyframi w kolorze czarnym i umieszczono na jaśniejszych aplach, zawierających tytuł i treść, do przekazania których użyto również czarnego fontu. Treści są czytelne i dobrze skomponowane – wycentrowane na aplach.

Instrukcja prowadzi nas od pierwszego punktu pod tytułem „Moda na wyciągnięcie ręki”, zilustrowanego zdjęciem telefonu z włączoną aplikacją, aż do ostatniego – „Znajdź swój najbliższy sklep”, również ze zdjęciem urządzenia z mapą lokalizacji, w której możemy dokonać zakupów. Środkowy element, punkt trzeci, newslettera tworzą kolorowe zdjęcia modowe.

Na samym dole wstawiona została czarna apla z ikonami będącymi linkami do mediów społecznościowych oraz wszystkie informacje handlowo-prawne. Newsletter zamyka białe logo firmy.

Całość projektu biuletynu elektronicznego jest atrakcyjna wizualnie i czytelna, dzięki czemu przyciąga uwagę odbiorcy.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz