poniedziałek, 6 maja 2019

Newsletter New Look

Projektując newsletter, nie można zapomnieć, jaką rolę ma spełnić. Marka odzieżowa NEW LOOK doskonale zdaje sobie z tego sprawę. Podstawą tego projektu są zdjęcia. Grafiki są optymalnie dopasowane wielkością i znajdują się na białym tle, co daje efekt przejrzystości.

W górnej części na białym tle umieszczono logo firmy, pod którym znalazły się linki do poszczególnych działów na stronie internetowej sklepu. Część ta nie zajmuje wiele miejsca w newsletterze i stanowi skromny nagłówek całości.

W prezentowanym biuletynie elektronicznym główną uwagę skupiono na ofercie sezonowej. W tym przypadku jest to oferta jesienna. Zainteresowany lekturą czytelnik znajdzie poniżej galerię z produktami sklepu, pomysłowo podzieloną pod względem kolorystyki. Między częścią ogólną i bardziej szczegółową umieszczono prosty przycisk w kształcie prostokąta obwiedzionego czarną ramką przekierowujący do odpowiedniego działu na stronie internetowej.

Następny blok w projekcie tworzy pięć symetrycznie rozłożonych, spójnych graficznie przycisków przekierowujących zainteresowanych do odpowiednich działów sklepu. Tym razem jest to podział na kategorie.

Poniżej w niewielkim bloku zaprezentowano ofertę skierowaną do mężczyzn. Główną jego część stanowi duże zdjęcie z profesjonalnej sesji oraz dwa przyciski będące linkami do witryny internetowej.

W dolnej części projektu znalazły się  zilustrowane ciekawymi ikonami linki do portali społecznościowych oraz notka prawna.

Całość podana jest w nowoczesnej, estetycznej formie, która zachęca do poświęcenia newsletterowi kilku minut oraz zachęca odbiorcę do odwiedzenia sklepu internetowego.

1 komentarz:

  1. Nie raz już słyszałam, że kupuje się oczami, jak zamawiamy w sieci to szybciej skusi nas ubranie które jest świetnie wyeksponowane niż to po prostu położone czy sfotografowane na wieszaku. A jak do tego jeszcze dostawa będzie szybka, paczka zapakowana solidnie a na taśmie nadruk z nazwą sklepu https://tcmservice.pl/pl/tasmy-z-nadrukiem to pewnie chętnie zakupy w danym miejscu zrobimy ponownie.

    OdpowiedzUsuń