poniedziałek, 20 maja 2019

Newsletter InPost

Newsletter rozsyłany przez firmę kurierską InPost w momencie nadania paczki został zaprojektowany w dwóch firmowych kolorach – żółtym i czarnym.


Całość składa się z pięciu bloków. Na pierwszym, mającym żółte tło umieszczono logo firmy złożone czarnego napisu (nazwy firmy) i znaku w kolorze białym oraz trzy słowa mówiące o charakterze działalności. Poniżej, na czarnej apli napisano biało-żółtym fontem tekst zajawiający dalsze pozycje newslettera firmowego.

Przechodząc znów na żółte pola, zapoznajemy się z instrukcją obsługi nadania i możliwościami śledzenia przesyłki, mając do pomocy link do mapy. Po lewej stronie umieszczono część informacyjną wraz z czarnymi buttonami – jednym możemy przejść na stronę www, a dzięki drugiemu pobrać aplikację mobilną do śledzenia naszej paczki. Po lewej stronie znajduje się ilustracja czarno-biała utrzymana w stylu komiksowym, przedstawiająca naszą „Paczuchę” biegnącą do celu.

W przedostatnim bloku – w kolorze czarnym – na górze znajdujemy humorystyczną instrukcję dotyczącą poczynań „Paczuchy”.
Poniżej umieszczono dane kontaktowe (biało-żółte) i ikony w kolorze białym, przekierowujące nas na Social media oraz kolorową wizualizację paczkomatu InPosta.

Blok kończy zdanie z ostrzeżeniem o fałszywych wiadomościach. Napisano je największymi wersalikami, żeby dobrze rzucało się w oczy.

Całość zamyka żółty pasek z informacją o automatycznym wygenerowaniu wiadomości i link do Regulaminu usługi.

Newsletter, mimo dużej ilości koloru czarnego, jest wesoły i przyjemny od strony wizualnej, jak i czytelny i zrozumiały w odbiorze.


2 komentarze:

  1. Jest to wygoda, ja często korzystam z inposta, ale ups wrocław punkt odbioru, także super się sprawdza. Szukając najtańszej opcji na wysyłkę zazwyczaj wspieram się portalem Furgonetka. Łatwo tak znaleźć taniego kuriera.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawie to zostało opisane.

    OdpowiedzUsuń