Newsletter rozsyłany przez firmę kurierską InPost w momencie nadania paczki został zaprojektowany w dwóch firmowych kolorach – żółtym i czarnym.
Całość składa się z pięciu bloków. Na pierwszym, mającym żółte tło umieszczono logo firmy złożone czarnego napisu (nazwy firmy) i znaku w kolorze białym oraz trzy słowa mówiące o charakterze działalności. Poniżej, na czarnej apli napisano biało-żółtym fontem tekst zajawiający dalsze pozycje newslettera firmowego.
Przechodząc znów na żółte pola, zapoznajemy się z instrukcją obsługi nadania i możliwościami śledzenia przesyłki, mając do pomocy link do mapy. Po lewej stronie umieszczono część informacyjną wraz z czarnymi buttonami – jednym możemy przejść na stronę www, a dzięki drugiemu pobrać aplikację mobilną do śledzenia naszej paczki. Po lewej stronie znajduje się ilustracja czarno-biała utrzymana w stylu komiksowym, przedstawiająca naszą „Paczuchę” biegnącą do celu.
W przedostatnim bloku – w kolorze czarnym – na górze znajdujemy humorystyczną instrukcję dotyczącą poczynań „Paczuchy”.
Poniżej umieszczono dane kontaktowe (biało-żółte) i ikony w kolorze białym, przekierowujące nas na Social media oraz kolorową wizualizację paczkomatu InPosta.
Blok kończy zdanie z ostrzeżeniem o fałszywych wiadomościach. Napisano je największymi wersalikami, żeby dobrze rzucało się w oczy.
Całość zamyka żółty pasek z informacją o automatycznym wygenerowaniu wiadomości i link do Regulaminu usługi.
Newsletter, mimo dużej ilości koloru czarnego, jest wesoły i przyjemny od strony wizualnej, jak i czytelny i zrozumiały w odbiorze.
Jest to wygoda, ja często korzystam z inposta, ale ups wrocław punkt odbioru, także super się sprawdza. Szukając najtańszej opcji na wysyłkę zazwyczaj wspieram się portalem Furgonetka. Łatwo tak znaleźć taniego kuriera.
OdpowiedzUsuńBardzo ciekawie to zostało opisane.
OdpowiedzUsuń