Cały newsletter składa się z pięciu bloków informacyjnych, umieszczonych na białym tle.
Po lewej stronie na górze umieszczono trójkolorowe (niebiesko-, biało-żółte) logo firmy, a po jego prawej stronie zachętę do kontaktu poprzez numer telefonu (napisany fontem w kolorze czarnym) lub wizytę osobistą – słowo w kolorze fioletowym, będące linkiem do listy dostępnych lokalizacji biur w różnych krajach świata.
Pod danymi kontaktowymi umieszczono ikony będące linkami do mediów społecznościowych oraz ikonkę do kontaktu e-mailowego.
Poniżej znajduje się piękne zdjęcie z fragmentem panoramy Paryża, oraz napisana małym drukiem w kolorze czarnym informacja o możliwościach firmy.
Potem w kolejnych blokach, oddzielonych od siebie ciemnoniebieską belką z białym, grubym napisem, rozpoczynają się oferty handlowe. Każda z nich poprzedzona jest ikoną tematyczną.
W drugim polu mamy tekstowe informacje cenowe – czarno-czerwone, oczywiście cena, czyli element mający przykuć wzrok – jest w kolorze czerwonym. Pod spodem, po prawej stronie znajduje się jaskrawozielony, prostokątny przycisk z linkiem do przejrzenia wszystkich ofert połączeń lotniczych.
Trzeci panel (poniżej belki) rozpoczynają cztery kolorowe zdjęcia, pod którymi znajdują się informacje o poszczególnych możliwościach firmy oraz w niebieskim kolorze linki z możliwością uzyskania dalszych informacji.
Czwarty panel jest analogicznie zbudowany jak trzeci, z tym wyjątkiem, że pod belką umieszczono jedno długie zdanie o promocji.
Całość zamyka ciekawe zdjęcie z okna samolotu, pod którym zamieszczono małym fontem w kolorze czarnym dużą liczbę informacji handlowych i na niebiesko potrzebne linki. Stronę zamykają informacje prawne.
Biuletyn elektroniczny swoją przejrzystością i ładnymi zdjęciami zachęca do zapoznania się z ofertą biura podróży.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz