poniedziałek, 21 października 2019

Newsletter PayU Express

Omawiany newsletter jest skierowany do klientów drogą e-mailową przez firmę PayU, zajmującą się płatnościami bezgotówkowymi.


Do projektu użyto głównie barw: żółtej i zielonej, będącej kolorem logotypu. W infografice występują różowe i jasnoniebieskie akcenty, mające wzmocnić siłę przekazu.

Całość składa się z czterech bloków. Na pierwszym, z białym tłem umieszczono logo firmy złożone z zielonego napisu z wyróżniającą się grubością literą „U” z trzema różnej wielkości zielonymi kwadracikami. Logotyp umieszczono po lewej stronie wraz z cieniutką szarą kreską oddzielającą napis Express w tym samym kolorze.

Poniżej czarno-zielonym fontem napisano tekst skierowany do klienta, który po raz pierwszy dokonał płatności w systemie firmy. Kluczowym dla całej treści jest tu zawarte sformułowanie, że klient zaoszczędził dzięki takiego typowi płatności 2 minuty wolnego czasu. Poniżej hasła, małymi, czarnymi literkami znajduje się informacja o automatycznym wygenerowaniu wiadomości. Po prawej stronie od napisu znajduje się prosta grafika z zegarem w kolorach: czarnym, niebieskim i różowym.

Dalej przechodzimy na żółte pole, gdzie dowiadujemy się jak zagospodarować zyskane 2 minuty – czyli zapoznajemy się z ofertą firmy. Ta część jest również zilustrowana grafiką w kolorach jak powyższa oraz posiada duży zielony przycisk do przejścia na stronę z ofertą.

W przedostatnim bloku – na białym tle umieszczono formularz kontaktowy z natychmiastową możliwością napisania e-maila.

Całość kończy się jasnoszarą aplą po lewej stronie z danymi cywilnoprawnymi, napisanymi małym fontem w kolorze szarym, trochę ciemniejszym niż tło, a po prawej z pozdrowieniami od zespołu PayU i adresem strony internetowej w kolorze czarnym.

Newsletter firmowy jest przejrzysty, czytelny i zrozumiały w odbiorze, a proste i nieprzesadzone kolorystycznie grafiki zachęcają do skorzystania z oferty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz