poniedziałek, 4 listopada 2019

Biuletyn elektroniczny Littlewoods

Newsletter sklepu Littlewoods oferującego odzież i artykuły do domu ma dosyć typowy układ blokowy. Elementem wyróżniającym jest umieszczenie wszystkich produktów i postaci na niebieskim, gradientowym tle.


Pod nazwą sklepu i belką z przyciskami do poszczególnych działów mamy główny blok, który jest znacząco większy od pozostałych. Na górze bloku znajduje się wyśrodkowany tytuł, napisany białym bezszeryfowym fontem. Pod nim jednozdaniowy tekst i mały biały przycisk linkujący do sklepu. Poniżej przycisku para dzieci w szkolnych strojach wypełnia 2/3 przestrzeni całego bloku.

Kolejne moduły to dwie kwadratowe aple, na których umieszczono po jednym produkcie, białe hasło oraz przycisk.

Pod nimi są jeszcze cztery poziome bloki o różnych wysokościach. Pierwszy z nich informuje o promocji na odzież dziecięcą. Od pozostałych odróżnia go układ tekstu, który na tym bloku został ułożony do lewej, a nie wyśrodkowany, jak w pozostałych przypadkach.

Pod nim, na apli o nieco jaśniejszym odcieniu niebieskiego widzimy sprzęt komputerowy oraz białe hasło i przycisk, w tym przypadku w układzie wyśrodkowanym.

Kolejna niższa apla o jednolicie niebieskim kolorze zawiera tylko duże, białe hasło
i przycisk. Dalej mamy kupon rabatowy, który wyraźnie rzuca się w oczy dzięki innemu – fioletowemu kolorowi apli oraz żółtej barwie fontu.
Wszystkie te bloki są oddzielone od siebie białą ramką.

Pod fioletowym kuponem znajduje się czarna belka z trzema linkami, a poniżej na białym tle małym fontem umieszczono dodatkowe informacje.

Mimo że układ newslettera firmowego jest dosyć standardowy, to dzięki zastosowaniu zharmonizowanych teł dla produktów jest on bardzo przyjemny w odbiorze, zapewnia czytelność i dobry przekaz.


1 komentarz: