Newsletter z ofertami wycieczek po Europie jest skierowany do studentów. Jego styl jest luźny, wyraźnie ukierunkowany na młodych ludzi. Tytuł newslettera „College Break” jest umieszczony na granatowym pasku w stylistyce i z logo organizacji Education First, która organizuje między innymi te wycieczki.
Pod nagłówkiem, na białym tle duży napis zachęca do podjęcia decyzji i wyborze jednej z opcji spędzenia wakacji. Poszczególne propozycje umieszczono w czterech blokach. Na każdy z nich składa się zdjęcie, duże hasło oraz ramka z odnośnikiem do wybranej opcji.
Zdjęcia umieszczono w nieregularnych ramkach, które dają wrażenie narysowanych odręcznie. Również w całym projekcie oprócz nagłówka, stopki i banera zastosowano font pisankę, który ma nadawać swobodny styl i zwrócić uwagę młodych odbiorów. W tekstach wykorzystano dwa kolory czarny i biały. Dobór zdjęć oraz zastosowanie dużych napisów sprawia, że teksty są czytelne.
Na dole pod blokiem ze zdjęciami umieszczono banner linkujący do promocyjnej oferty wycieczek. Jest on zaprojektowany w innej stylistyce niż główna część newslettera – prostokąt z prostym, bezszeryfowym krojem. Na samym dole znajduje się czarna apla z ikonkami linkującymi do portali społecznościowych oraz danymi kontaktowymi.
Projekt newslettera wyróżnia się zastosowanym rodzajem fontów oraz nieregularnymi ramkami w zdjęciach. Jest dobrze dopasowany do grupy docelowej studentów.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz