Newsletter sklepu optycznego Warby Parker wyróżniają ilustracje w stylu odręcznych rysunków i pisma. Tematem tego wydania biuletynu firmowego jest zachęta do kupna okularów progresywnych. Całość przedstawiona jest na białym tle, a dwa pozostałe kolory to czerń i błękit.
Górna część newslettera składa się z nazwy sklepu umieszczonej na środku, a poniżej odnośników do czterech działów. Nie jest ona w żaden sposób oddzielona od następnego bloku, który informuje o dostępności nowego produktu. Styl odręcznych rysunków oraz pisma nadają lekki, trochę żartobliwy wygląd. Pod rysunkami znajduje się dwuzdaniowy tekst, pod którym umieszczono dwa niebieskie przyciski linkujące do działu męskiego i damskiego.
Kolejny blok, oddzielony cienką, poziomą linią, opisuje działanie soczewek progresywnych oraz ułatwia podjęcie decyzji o wyborze, posługując się przykładami zastosowań. Każdy przykład zilustrowany jest rysunkiem.
Ostatnia część to trzy hasła-pytania oraz niebieskie przyciski do dwóch działów. Na samym dole malutkim fontem umieszczono dane sklepu.
Posłużenie się rysunkami zamiast zdjęć dodaje oryginalności projektowi i sprawia, że jest on przejrzysty i ciekawy. Ograniczenie kolorystki do dwóch barw również działa na korzyść wyglądu newslettera.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz