wtorek, 8 października 2013

Wyraź się poprzez... §£*:)&

Nie korzystałeś jeszcze z alfabetu symboli Unicode w swoich wiadomościach? Ta, na pozór bardzo niewielka zmiana, może zrewolucjonizować wskaźnik otwarć i kliknięć Twoich wiadomości!

Symbole Unicode pozwolą się wyróżnić
Jeśli nasza kampania potrzebuje większej uwagi subskrybentów, warto zadbać o wygląd tematu wiadomości wysyłanych do naszych subskrybentów. Dobrym rozwiązaniem są tzw. znaki Unicode.
Unicode to komputerowy zestaw znaków, który ma – w zamierzeniu – obejmować wszystkie pisma używane na świecie. Definiują go dwa standardy – Unicode oraz ISO 10646. Znaki obu standardów są identyczne. Unicode pozwala na zdefiniowanie 65536 znaków, bez potrzeby używania różnych stron kodowych dla alfabetów narodowych.

Jeśli chcemy zrewolucjonizować wskaźnik otwarć i kliknięć naszych e-maili, warto zacząć od tematu wiadomości, ponieważ to właśnie on jest „twarzą” całej oferty i jej frontem.
Alfabet symboli Unicode jest naprawdę bardzo bogaty, dlatego używanie znaków %%% i symboli walut $$$, oznaczających promocje czy zniżki, stało się oklepane. Popularność symboli rośnie z dnia na dzień, a dodatkowo coraz większa liczba programów pocztowych odczytuje już większość znaków.

Symbole Unicode sprawią, że nasze wiadomości wyróżnią się w gąszczu pozostałych e-maili. Nie można ograniczać się jednak do samych znaków procentów czy dolarów. Warto poczuć się swobodnie w tym stylu, bo tylko, gdy uwierzymy w jego działanie, może on przynieść zamierzone efekty. Używajmy więc znaków: §£!@#^*:)&, ale pamiętajmy, że nie może to wpłynąć na czytelność oraz znaczenie jednego z najważniejszych elementów wiadomości.

Jak nie dać plamy i nie „przedobrzyć”? Zanim wyślemy naszą wiadomość do wszystkich subskrybentów, przetestujmy jak ona wygląda. Musimy mieć pewność, że symbole nie przeszkadzają i wyglądają prawidłowo.
Wspomniane symbole to tylko niewielka część listy wszystkich znaków Unicode. Pełny znaków można znaleźć pod adresem: http://pl.wikisource.org/wiki/Unicode/Lista_znak%C3%B3w.

Źródło: http://blog.getresponse.pl/dodaj-wartosci-w-tematach-wiadomosci.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz