poniedziałek, 15 lutego 2016

Korzyści z newslettera (2)

Firmowy newsletter jest zdecydowanie skuteczniejszy niż wpisy na Facebooku czy Twitterze. Oto kolejne 6 faktów, które przemawiają za tą tezą.

7. Wysyłanie newslettera powinieneś połączyć z działaniami w social mediach. W każdym Twoim newsletterze umieszczaj linki do profilów Twojej firmy w mediach społecznościowych, bo przecież zależy Ci na wzmocnieniu zaangażowania odbiorcy.
8. Kiedy kierujesz odbiorcę na Twoją stronę internetową, pożądane jest udostępnianie treści w zamian za dodatkowe informacje kontaktowe, co jest cenne dla CRM.
9. Newslettery mogą być zintegrowane z Twoim oprogramowaniem,  a więc możesz je powiązać z CRM lub innymi urządzeniami.
10. Newslettery są idealne do testowania; możesz zmieniać wszystko, począwszy od tytułu newslettera, poprzez jego treść i formę, po graficzne materiały ilustrujące.
11. Dzięki newsletterowi możesz uzyskać o informację zwrotną. Pomoże w tym wysyłana co parę miesięcy ankieta. Dzięki niej dowiedz się,  jak Twój newsletter jest oceniany. Możesz także zdobyć przy tej okazji informacje o obsłudze klienta i innych obszarach działalności.
12. Jeśli dodasz kilka unikalnych adresów URL, analizy i raportowania okażą się prostsze i skuteczniejsze.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz