poniedziałek, 8 lutego 2016

Korzyści z newslettera (1)

Jeżeli sądzisz, że wysyłanie firmowego newslettera nie ma sensu w dobie komunikacji poprzez media społecznościowe, koniecznie musisz przeczytać ten tekst! Newslettery przynoszą wiele korzyści i mają zalety, których nie dają same wpisy na Facebooku czy Twitterze.

Spójrzmy na dane statystyczne; z badań agencji doradztwa strategicznego McKinsey wynika, że e-mail marketing może okazać się 40 razy skuteczniejszy w procesie pozyskiwania nowych klientów niż Facebook czy Twitter. Z kolei dane Direct Marketing Association wykazują, iż e-mail marketing wnosi do firm w USA średnio 4,3-procentowy zwrot z inwestycji. Agencja Harris Interactive stwierdziła, że 81 proc. klientów deklarowało w Stanach Zjednoczonych, możliwość kolejnych zakupów ze względu na targetowane do nich e-maile.

Jeśli te liczby nadal Cię nie przekonują, zapoznaj się z 6 argumentami „za”:
1. Newslettery dają przebogate możliwości co do formy, kompozycji, częstotliwości, grupy docelowej. Mogą być krótkie lub długie, bogate czy bardzo oszczędne w środkach. Mając do wyboru takie bogactwo rozwiązań, nierozsądnie byłoby z nich nie korzystać!
2. Ludzie chętnie zapisują się do list mailingowych newsletterów, zwłaszcza jeśli w zamian otrzymują rabat lub inny bonus.
3. E-mail może być lepszym narzędziem niż media społecznościowe, bo wydaje się bardziej osobisty.
4. Najlepszym sposobem zwiększenia współczynnika klikalności (CTR) jest personalizacja newsletterów.
5. Twoi subskrybenci mogą zamienić się w potencjalnych klientów, co zaś zwiększy Twoją sprzedaż.
6. Twoi potencjalni klienci najczęściej sprawdzają pocztę za pomocą urządzeń mobilnych, dlatego najlepiej jeśli Twój newsletter zostanie zaprojektowany także z myślą o nich.

Zofia Kościelna
Źródło: http://www.proto.pl//aktualnosci/2016-rok-dobry-czas-rozpoczac-wysylanie-newslettera

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz